TÉMATA MATURITNÍ PRÁCE

Hotelnictví

  1. Vlastní téma dle potřeb daného zařízení
  2. Event management (společenské akce)
  3. Green management hotelu nebo restaurace
  4. Personální řízení v hotelovém zařízení
  5. Výrobní středisko hotelu (organizování, personalistika, plánování)
  6. Trendy v gastronomii (např. zážitková gastronomie)
  7. Odpadové hospodářství
  8. Skladové hospodářství, zásobovací činnost vybraného zařízení
  9. Odbytové středisko (organizování, personalistika, plánování)
  10. Školní stravování
  11. Závodní stravování
  12. Ústavní stravování
  13. Cateringová činnost
  14. Front office (organizování, personalistika, plánování)
  15. Housekeeping a ubytovací činnost (organizování, personalistika, plánování)
  16. Technický management hotelu
  17. Krizový management hotelu (Bezpečnost a ochrana hostů v hotelu)
  18. Využití moderních technologií v daném zařízení (zhodnocení efektivnosti)
  19. Využití internetu, hodnocení webové stránky  hotelového zařízení
  20. Kongresová turistika a její podíl na obsazenosti hotelu
  21. Nabídka hotelových služeb, faktory ovlivňující jejich využití
  22. Nabídka wellness  služeb v ubytovacím zařízení
  23. Nabídka hotelových služeb pro zvláštní skupiny klientů v hotelovém zařízení (např. senioři, handicapovaní)
  24. Podnikatelský plán pro nové hotelové zařízení nebo novou službu
  25. Finanční analýza hotelového zařízení
  26. Zdroje financování hotelového zařízení
  27. Možnosti čerpání peněz z evropských fondů pro rozvoj hotelnictví a CR ve vybraném regionu (projektový management)
  28. Rozbor a hodnocení jednotlivých manažerských funkcí v hotelovém zařízení
  29. Rodinné zařízení (specifika, výhody a nevýhody)
  30. Komunikace v hotelovém zařízení (především propagace)
  31. Komunikace hotelové školy s jejím okolím (např. s veřejností)
  32. Cenová politika hotelového zařízení
  33. Marketingová strategie vybraného hotelového zařízení
  34. Management kvality a jeho faktory (spokojenost zákazníka atd.)
  35. Postavení hotelového zařízení v rámci regionu (analýza konkurence, tržní podíl)
  36. Nekalá soutěž v hotelnictví
  37. Segmentace zákazníků, hostů a podíl jednotlivých segmentů na tržbách hotelového zařízení
  38. Interkulturní management v hotelu
  39. Formy platebního styku v hotelovém zařízení, EET
  40. Odpovědnost hotelu v rámci občanského a pracovního práva
  41. Aktuální právní předpisy a jejich dopad na dané zařízení (GDPR, EET, protikuřácký zákon atd.)
  42. Hotelový design, butikový hotel (specifika)
  43. Asociace hotelů a restaurací (AHR) - vyplatí se být členem?


Schváleno komisí ekonomických předmětů dne 30. 8. 2019
PhDr. Jana Podoláková
ředitelka školy

© 2017 Hotelová škola Poděbrady, Komenského 156/7, 290 01  Poděbrady, tel.: +420 322 312 622, +420 325 612 541, e-mail: info@hsvos.cz